Retail Financial Services

Head, Card Business

សេចក្តីសង្ខេបនៃមុខតំណែង

Leading the card business and operations, driving growth and profitability, enhancing user experiences, and ensure smooth daily operations and payment, schemes reconciliation & settlement, fraud detection, card promotions and card project enhancement and implementation.

ទំនួលខុសត្រូវការងារ

  • Develop and execute strategy for the card portfolio, ensuring alignment with overall business objectives.
  • Lead and manage all aspects of the card business, including product development, project management, marketing, and operations.
  • Grow card user base, increase spending, and enhance card profitability through targeted initiatives and innovative strategies.
  • Oversee card issuing and embossing operations to ensure timely and high-quality production.
  • Manage schemes and general ledger reconciliations to ensure accuracy and compliance.
  • Monitor fraud detection processes to maintain zero losses for both the bank and cardholders, implementing preventative measures as necessary.
  • Address disputes and complaints efficiently, ensuring customer satisfaction and retention.
  • Analyze market trends and competitive landscape to drive innovation and identify new opportunities.
  • Foster relationships with key stakeholders, including partners, vendors, regulators, and internal teams, to optimize card offerings.
  • Drive initiatives to enhance user experience and increase customer engagement and satisfaction.

លក្ខខណ្ឌការងារ

  • Bachelor’s degree in accounting, marketing or related fields.
  • Proficiency in spoken and written English.
  • Minimum 5 years of experience in cards business management and payment processing with commercial banks with at least 3 years of management experience in a complex or fast-paced environment.
  • In-depth knowledge of card products, regulations, and market trends, and performance analysis.
  • Strong leadership skills with a track record of successfully managing teams and cross-functional projects.
  • Knowledge in Card System.
  • Strong analytical, problem solving, and strategic thinking abilities, with a focus on data-driven decision-making.
  • Excellent communication and interpersonal skills, capable of engaging with senior leadership, cross functional, and external partners.
  • A passion for innovation and a commitment to delivering outstanding customer experiences.

តើអ្នកស្ថិតនៅកន្លែងធ្វើការត្រឹមត្រូវទេ?

តើ​អ្នក​កំពុង​ស្វែង​រក​និង​ព្យាយាម​សម្រាប់​អនាគត​ដ៏​ល្អ​ប្រសើរ​ក្នុង​អាជីព​របស់​អ្នក​ទេ? តើ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ថា​អសន្តិសុខ​ក្នុង​បរិយាកាស​ការងារ​បច្ចុប្បន្ន​របស់​អ្នក​ឬ​ប្រហែល​ជា​អ្នក​មិន​ត្រូវ​បាន​ប្រឈម​នឹង​ការ​លំបាក​ឬ​ការ​រីក​ចម្រើន​ក្នុង​តួនាទី​បច្ចុប្បន្ន​របស់​អ្នក? បន្ទាប់មក វាប្រហែលជាដល់ពេលដែលអ្នកដើម្បីឆ្លុះបញ្ចាំងពីកន្លែងដែលអ្នកកំពុងស្ថិតនៅក្នុងផ្លូវអាជីពរបស់អ្នក។ ប្រសិនបើអ្នកកំពុងស្វែងរកឱកាសកាន់តែច្រើន វាដល់ពេលដែលត្រូវបោះជំហានឆ្ពោះទៅរកកំណើនអាជីពកាន់តែប្រសើរ។

ចូលរួមជាមួយពួកយើងថ្ងៃនេះ!

ធនាគារព្រីនស៍ ត្រូវបានគេទទួលស្គាល់ថាជាធនាគារដែលមានដើមទុនច្រើនជាងគេលំដាប់ទី 4 នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ធ្វើការនៅធនាគារព្រីនស៍ អ្នកត្រូវបានធានានូវស្ថិរភាពការងាររបស់អ្នក ព្រោះយើងក៏ជាក្រុមហ៊ុនឧបត្ថម្ភធនដ៏ធំបំផុតមួយរបស់ព្រីនស៍គ្រុប ដែលមានអាជីវកម្មជាង 100 ដែលកំពុងប្រតិបត្តិការនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ យើងក៏ជាធនាគារវប្បធម៌ផ្អែកលើការអនុវត្ត ដែលបុគ្គលម្នាក់ៗ និងធ្វើការក្នុងក្រុមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព មានតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ស្មើគ្នាក្នុងការសម្រេចបាននូវគោលដៅរបស់យើង។

ដាក់ពាក្យឥឡូវនេះតាមរយៈ

  • ចុច "ដាក់ពាក្យឥឡូវនេះ" ខាងលើ
  • ផ្ញើអ៊ីម៉ែលមកកាន់ [email protected]

ឬទំនាក់ទំនងមកកាន់លេខ 096 311 7888 096 533 1111

ស្កេនទីនេះដើម្បីចូលរួម Telegram ឆាណែលរបស់យើង