Distribution

Contact Center consultant (Outbound)

សេចក្តីសង្ខេបនៃមុខតំណែង

This role is to support in providing the first level Product & Service guidance with assistance to customers on phone then to sell customer on new AC opening, Loan and Deposit then refer to branches.

ទំនួលខុសត្រូវការងារ

  • Conduct outbound call finding customer for account opening/loan.
  • Conduct outbound call informing customer of any new product or promotion.
  • Ability to consult the customer for banking product to fit customer need.
  • Handle customer inquiries over the phone, reply email and Facebook to execute the SLA.
  • Manage and resolve customer complaints; make sure all the complaints solved with a proper record.
  • Identify and escalate priority issues with proper action.
  • Perform regular follow-up customer calls where necessary.
  • Build good relationships and support internal staff for each related task to ensure Contact Center service is satisfied both internally and with customers.

លក្ខខណ្ឌការងារ

  • High school diploma or equivalent or BA degree in any field.
  • Language required: Khmer, English and Chinese
  • Minimum 1 year experience in customer service in the banking and finance industry.
  • Ability to expedite the resolution of customer problems and complaints.
  • Excellent interpersonal and communication skills
  • Punctual, Patient and Enthusiastic.
  • Be flexible to work with a rotating schedule and able to work under pressure.

តើអ្នកស្ថិតនៅកន្លែងធ្វើការត្រឹមត្រូវទេ?

តើ​អ្នក​កំពុង​ស្វែង​រក​និង​ព្យាយាម​សម្រាប់​អនាគត​ដ៏​ល្អ​ប្រសើរ​ក្នុង​អាជីព​របស់​អ្នក​ទេ? តើ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ថា​អសន្តិសុខ​ក្នុង​បរិយាកាស​ការងារ​បច្ចុប្បន្ន​របស់​អ្នក​ឬ​ប្រហែល​ជា​អ្នក​មិន​ត្រូវ​បាន​ប្រឈម​នឹង​ការ​លំបាក​ឬ​ការ​រីក​ចម្រើន​ក្នុង​តួនាទី​បច្ចុប្បន្ន​របស់​អ្នក? បន្ទាប់មក វាប្រហែលជាដល់ពេលដែលអ្នកដើម្បីឆ្លុះបញ្ចាំងពីកន្លែងដែលអ្នកកំពុងស្ថិតនៅក្នុងផ្លូវអាជីពរបស់អ្នក។ ប្រសិនបើអ្នកកំពុងស្វែងរកឱកាសកាន់តែច្រើន វាដល់ពេលដែលត្រូវបោះជំហានឆ្ពោះទៅរកកំណើនអាជីពកាន់តែប្រសើរ។

ចូលរួមជាមួយពួកយើងថ្ងៃនេះ!

ធនាគារព្រីនស៍ ត្រូវបានគេទទួលស្គាល់ថាជាធនាគារដែលមានដើមទុនច្រើនជាងគេលំដាប់ទី 4 នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ធ្វើការនៅធនាគារព្រីនស៍ អ្នកត្រូវបានធានានូវស្ថិរភាពការងាររបស់អ្នក ព្រោះយើងក៏ជាក្រុមហ៊ុនឧបត្ថម្ភធនដ៏ធំបំផុតមួយរបស់ព្រីនស៍គ្រុប ដែលមានអាជីវកម្មជាង 100 ដែលកំពុងប្រតិបត្តិការនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ យើងក៏ជាធនាគារវប្បធម៌ផ្អែកលើការអនុវត្ត ដែលបុគ្គលម្នាក់ៗ និងធ្វើការក្នុងក្រុមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព មានតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ស្មើគ្នាក្នុងការសម្រេចបាននូវគោលដៅរបស់យើង។

ដាក់ពាក្យឥឡូវនេះតាមរយៈ

  • ចុច "ដាក់ពាក្យឥឡូវនេះ" ខាងលើ
  • ផ្ញើអ៊ីម៉ែលមកកាន់ [email protected]

ឬទំនាក់ទំនងមកកាន់លេខ 096 311 7888 096 533 1111

ស្កេនទីនេះដើម្បីចូលរួម Telegram ឆាណែលរបស់យើង