IT Services

Assistant Manager, CMS & Switching

សេចក្តីសង្ខេបនៃមុខតំណែង

This role will be responsible for managing technical aspects in all activities of CMS & Switching and providing collaboration efforts with business and technical stakeholders under the IT Applications department to deliver the projects and support daily technical BAU.

ទំនួលខុសត្រូវការងារ

  • Managing technical aspects of CMS and switching and integrating with card schemes/other channels/payment third parties.
  • Managing and ensuring CMS & switching is well performing and adhering to necessary compliance such as with business requirements, international card schemes, Regulatory, Security, PCI, and External/Internal Audit.
  • Managing system environment setting up/maintaining in SIT/UAT/Pre-Pro, configuration on application, and simulation test system.
  • Managing HSM machine and Personalization/Embossing machine.
  • Managing issue troubleshooting/fixing and incidents about CMS system and problem-solving with internal & external stakeholders and system vendor/third party processor.
  • Managing system updating for business release/mandatory release from international card schemes and local share switch.
  • Managing integration, enhancement, and new project implementation on CMS systems and other products of Digital and Technology.

លក្ខខណ្ឌការងារ

  • Hold a bachelor’s degree or master’s Degree in information technology/security and other related degrees.
  • English language proficiency both written and spoken.
  • At least 4 years of working experience in card management systems, switching, and international card schemes.
  • Experience in leading an implementation project of CMS system, international card scheme, and relevant product of digital and technology.
  • Strong knowledge of system & log analysis, card personalization, international card scheme processing, and knowledge simulation testing of (VISA, MasterCard, and UPI) and API.
  • Knowledge/Experience with network, security, HSM, personalization, ATM/POS/E-com, and database management (Ms. SQL server and Oracle).
  • Knowledge of programming languages, Vb.Net, Java, C#, PHP, etc., and Unix script is a plus.
  • Ability to organize and work under pressure on a timeline.
  • High commitment to delivery and willingness to learn new.

តើអ្នកស្ថិតនៅកន្លែងធ្វើការត្រឹមត្រូវទេ?

តើ​អ្នក​កំពុង​ស្វែង​រក​និង​ព្យាយាម​សម្រាប់​អនាគត​ដ៏​ល្អ​ប្រសើរ​ក្នុង​អាជីព​របស់​អ្នក​ទេ? តើ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ថា​អសន្តិសុខ​ក្នុង​បរិយាកាស​ការងារ​បច្ចុប្បន្ន​របស់​អ្នក​ឬ​ប្រហែល​ជា​អ្នក​មិន​ត្រូវ​បាន​ប្រឈម​នឹង​ការ​លំបាក​ឬ​ការ​រីក​ចម្រើន​ក្នុង​តួនាទី​បច្ចុប្បន្ន​របស់​អ្នក? បន្ទាប់មក វាប្រហែលជាដល់ពេលដែលអ្នកដើម្បីឆ្លុះបញ្ចាំងពីកន្លែងដែលអ្នកកំពុងស្ថិតនៅក្នុងផ្លូវអាជីពរបស់អ្នក។ ប្រសិនបើអ្នកកំពុងស្វែងរកឱកាសកាន់តែច្រើន វាដល់ពេលដែលត្រូវបោះជំហានឆ្ពោះទៅរកកំណើនអាជីពកាន់តែប្រសើរ។

ចូលរួមជាមួយពួកយើងថ្ងៃនេះ!

ធនាគារព្រីនស៍ ត្រូវបានគេទទួលស្គាល់ថាជាធនាគារដែលមានដើមទុនច្រើនជាងគេលំដាប់ទី 4 នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ធ្វើការនៅធនាគារព្រីនស៍ អ្នកត្រូវបានធានានូវស្ថិរភាពការងាររបស់អ្នក ព្រោះយើងក៏ជាក្រុមហ៊ុនឧបត្ថម្ភធនដ៏ធំបំផុតមួយរបស់ព្រីនស៍គ្រុប ដែលមានអាជីវកម្មជាង 100 ដែលកំពុងប្រតិបត្តិការនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ យើងក៏ជាធនាគារវប្បធម៌ផ្អែកលើការអនុវត្ត ដែលបុគ្គលម្នាក់ៗ និងធ្វើការក្នុងក្រុមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព មានតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ស្មើគ្នាក្នុងការសម្រេចបាននូវគោលដៅរបស់យើង។

ដាក់ពាក្យឥឡូវនេះតាមរយៈ

  • ចុច "ដាក់ពាក្យឥឡូវនេះ" ខាងលើ
  • ផ្ញើអ៊ីម៉ែលមកកាន់ [email protected]

ឬទំនាក់ទំនងមកកាន់លេខ 096 311 7888 096 533 1111

ស្កេនទីនេះដើម្បីចូលរួម Telegram ឆាណែលរបស់យើង